FÅ HVERDAGSPOWER OG RESULTATER MED HJEMMETRÆNING​

Strong Curves online hjemme træning

Strong Curves online hjemme træning


Strong Curves online hjemme træning


Vores tilgang

Vi skaber struktur og kvalitet i din træning, så du opnår resultater - ikke kun på din krop men i alle livets aspekter.

Med os får du træningen gjort! Du har en personlig træner ved din side, der motiverer, sikrer kvalitet og følger op på din træning.

Vi har hjulpet mere end 1400 kvinder på vores online bootcamps, og vi ved derfor, hvad der skal til for at skabe en træningsrutine, der giver resultater

Hør mere om
Strong Curves hjemmetræning

OPSTART

Dit udgangspunkt

  • Vi fastsætter dit udgangspunkt ud fra en effektiv fysisk test
  • Du noterer selv dine mål og tanker inden opstart
  • For at sikre, at du kommer godt i gang, får du al information via video. Vi holder dig opdateret via livechat, video og e-mail undervejs
UGENTLIGE AKTIVITETER

Dine træninger

  • 3 ugentlige fullbody træninger, fordelt på både styrke og cardio
  • Instruktion til udførelse af alle øvelser på video
  • Flere niveauer af øvelser tilpasset dit udgangspunkt
  • Programmet ændres dynamisk undervejs, for at du opnår bedst mulige resultater
  • Træningerne varer ca. 30 min. +/- afhængig af din intensitet
App-Section2
App-Section3
OPFØLGNING

Med dig hele vejen

  • Vi er tilgængelige som din personlige træner, for at vejlede og svare på spørgsmål
  • Du markerer dine træninger som gennemført, så du du og vi kan holde dig op på at få træningen gjort
FREMGANG

Fokus på dine resultater

  • Vi måler din progression løbende, via sparring og tests 
  • Temaer og må vil variere i takt med skiftende sæsoner, for at du hele tiden sikrer dig ny inspiration og har bedst mulige forudsætninger for at opnå resultater
App-Section4
App-Section5
FÆLLESSKAB

Energi og motivation

  • Deltag i fællesskab med andre, som har samme mål som dig
  • Gennemfør træningerne parallelt med de andre i gruppen og bliv motiveret af hinanden

HØR HVAD TIDLIGERE KLIENTER SIGER

MØD OS

Strong Curves

Strong Curves blev startet tilbage i 2015 af Line Wittrup, og vi har hjulpet +4000 seje kvindelige deltagere i vores fysiske træningsgarager.

Strong Curves er et træningskoncept, hvor vi ønsker at udbrede træningsglæde, kropspower og gør træning overskueligt og let tilgængeligt for flest mulige “hverdagskvinder”. Dette skaber vi igennem et tilbud af forskellige fysiske styrketræningsforløb i vores garager i Aarhus. Men siden 2021 har vi også kunne skabe det via online træningsforløb, hvor vi har haft +1300 kvinder med i vores online træningsfælleskab.

Strong Curves har tilknyttet et stærkt team af 17 trænere, som bl.a. består af fysioterapeuter, personlige trænere, tidligere atleter, vanecoaches og en psykolog med speciale inden for overspisning og kostvaner.

Mød Christina

Christina er uddannet fysioterapeut og personlig træner. Hun har mere end 8 års erfaring som træner. Hun har opnået et vægttab på 20 kg., har løbet et maraton, besteget Kilimanjaro, og vundet en guldmedalje ved danmarks mesterskabet i brydning. Bag den pæne pige gemmer der sig altså noget power og stor erfaring. 

Ofte Stillede Spørgsmål

Dig som har svært ved at tilpasse din hverdag efter et bestemt træningstidpunkt, og som ønsker at det skal være en nem og overskuelig men samtidig effektiv træning.

Du følger et program hvor alle øvelser er demonstreret på video. Det er muligt at skalere alle øvelser til dit niveau. Træninger varer cirka 30 min. +/- din intensitet. Hver 2. uge kommer der nyt program, så du hele tiden bliver inspireret og holder dig motiveret. Til start og slut vil der være små tests der synliggøres dit udgangspunkt og dine fremskridt.

Programmet har ingen slutdato.

Der vil være 2 ugentlige træninger a´ cirka 30 minutters varighed og en bonus træning til weekenden. Træningerne kan udføres der hjemme eller i fitness. Og så kan du altid have din træning med på ferie.

Det er muligt at gennemføre alle træninger uden udstyr, men vi anbefaler at du anskaffe dig en kettlebell og lang elastik, for at have mulighed for større variation og udfordring i øvelserne. Vi anbefaler 12 kg. kettlebell til dig der er nybegynder/let øvet, og 16 kg. kettlebell til dig der har erfaring med træning.

Der er programstart ca. 1 gang om måneden, som regel første mandag i måneden. Du kan tilmelde dig programmet når som helst før startdato, og pengene trækkes først, når programmet går i gang. 

Forudsætningen for at opnå en fast træningsrutine og resultater af forløbet er kontinuerlig træning over længere tid, hvorfor der er en bindingsperiode på 2 måneder ved tilmelding. Hvis du ikke melder dig ud, fortsætter du automatisk med 1 måneds varighed. Du kan til en hver tid opsige dit forløb uden yderligere merbetaling eller binding.

KOM MED PÅ VORES NÆSTE HOLDSTART