Strong At-Home

Med højeffektive, varierede powerworkouts 3 x 30 min. om ugen

HØR MERE OM
STRONG AT-HOME

HVAD KAN DU FORVENTE

OP TIL 5 TRÆNINGER PR UGE

Du får 3 ugentlige powerworkouts, plus 2 små bonus workouts. Her vil være kvalitet og struktur i hver eneste træning, der sikrer du opnår fantastiske resultater. Hver 14. dag vil du modtage nye powerworkouts med detaljerede instruktioner, så du nemt kan følge dit program.

SIMPLIFICER DIN TRÆNING

Ikke mere tilfældig træning og gætværk om du laver øvelserne optimalt. Når du joiner programmet får du 3 x 30 min. ugentlige styrke- og konditionsprogrammer for hele kroppen med ekstra fokus på at styrke mave, baller og forbrænding. Alle øvelser er demonstreret på video og på flere niveauer.

VERDENSKLASSE COACHING

Strong At-Home er udviklet i vores træningsstudie her i Aarhus af vores ekspert team, som tilsammen har erfaring med træning af mere end 8000 kvinder fysisk og online. Vores coaches guider dig hvert eneste skridt på vejen!

MØD DIN TRÆNER – CHRISTINA

Christina er uddannet personlig træner og fysioterapeut. Hun har mere end 8 års erfaring som træner. Hun har selv opnået et vægttab på 20 kilo., har løbet et maraton, besteget kilimanjaro og vundet en guldmedalje ved danmarks mesterskabet i brydning. Bag den pæne pige gemmer der sig altså både power og erfaring.

Alt samlet i én app

Hvad vores glade kunder siger

STRONG AT-HOME

For dig der vil være stærk og opnå next level fitness på minimal tid derhjemme

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Denne træning er til dig som har en travl hverdag, men ved at det er vigtigt at prioritere sin træning for at opnå resultater på krop og mentalt, og som derfor ønsker at det skal være en nem og overskuelig men samtidig effektiv træning!

Du følger et program hvor alle øvelser er demonstreret på video. Det er muligt at skalere alle øvelser til dit niveau. Træninger varer cirka 30 min. +/- din intensitet. Hver 2. uge kommer der nyt program, så du hele tiden bliver inspireret og holder dig motiveret. Der vil løbende være små tests der synliggøres dit udgangspunkt og dine fremskridt.

Programmet har ingen slutdato. Du kan skræddersy længden på forløbet så det er tilpasset dine målsætninger.

Der vil være 3 ugentlige træninger a´ cirka 30 minutters varighed for hele kroppen, med ekstra fokus på mave, baller og forbrænding. Træningerne kan udføres hjemme i stuen, i haven eller lige hvor du ønsker det. Og så kan du altid have din træning med på ferie. Det er helt op til dig, dit udgangspunkt og din målsætning, om du ønsker at træne 1, 2 eller 3 gange om ugen. Vi anbefaler 2-3 træninger for det bedste resultat.

Vi anbefaler at du anskaffe dig en kettlebell og lang elastik, for at have mulighed for større variation og udfordring i øvelserne og dermed også kunne opnå bedre resultater. Vi anbefaler 8-12 kg. kettlebell til dig der er begynder/let øvet, og 16 kg. kettlebell til dig der har erfaring med træning.

Der er programstart ca. 1 gang om måneden, som regel første mandag i måneden. Du kan tilmelde dig programmet når som helst før startdato, og pengene trækkes først, når programmet går i gang.

Forudsætningen for at opnå en fast træningsrutine og resultater af forløbet er kontinuerlig træning over længere tid, hvorfor der er en bindingsperiode på 2 måneder ved tilmelding. Hvis du ikke melder dig ud, fortsætter du automatisk med 1 måneds varighed. Du kan til en hver tid opsige dit forløb uden yderligere merbetaling eller binding.